Friday, March 22, 2019

Bekas Pensyarah & Kaunselor, Kini Nikmati Kebebasan Masa & Kewangan Dengan Mobile Spa

Kisah Inspirasi


Kisah-kisah kejayaan ahli TWB ini mila kongsikan hasil temubual dengan setiap Alumni TWB, dari team SOUL ( Sparkle Outstanding Leaders ) yang telah berjaya menjana pendapatan lumayan untuk tujuan inspirasi bersama :)

~~~~~




1⃣ Nama 
Nurul jannah abd razak
2⃣ Umur
30 tahun
3⃣ Bila join TWB?
Start join shaklee 2016
Setahun lepas tu baru dengan TWB iaitu april 2017
4⃣ Pakej apa & Berapa?
Mula2 pakej facial rm750 dan training dengan Master Athirah.. lepas tu upgrade ke Kursus body treatment TWB dan training dengan Master Ainul
5⃣ Brp lama ambil masab utk pulang modal? 2 bulan
6⃣ Pekerjaan (Sebelum & Selepas join TWB)? Sebelum ni bertugas sebagai kaunselor dan pensyarah since 2014 , dan resign pada thun lepas 2018
7⃣ 6 Penjuru Income TWB, fokus semua atau beberapa sahaja? Boleh nyatakan?

Sebelum join TWB, memang sudah merasa income ke 2 dan ke 3. Tp semasa mula2 fokus TWB instant cash dulu. Alhamdulillah, sikit2 bergerak sampai pandai buat income ke 2 dan ke3 dengan menggunakan sistem TWB yang powerful ni. Now dah merasa ke enam2 income penjuru TWB. Since naik rank SV , mula fokus kepada 5 income dari 6.
8⃣ Pencapaian tertinggi sepanjang bersama TWB? 

Supervisor dan efektif dan layak ke BLNC , event paling diidamkan since join Shaklee secara part time dulu. Alhamdulillah datang event Shaklee tahun ni sebagai full time SID. dan berjaya resign dari tugasan sebagai pendidik

Income sekarang melebihi gaji dulu.. pernah capai lebih dr 4k sebulan dengan hanya fokus kepada 4 penjuru

9⃣ Apa perasaan bila dah capai apa yg diidamkan / diimpikan / dihajatkan?

Sudah tentu terlalu bersyukur.. sebab banyak sebenarnya impian terlaksana . Terutama untuk family tersayang. Now, berusaha untuk capai income lebih besar dan miliki rumah sendiri.
🔟 Apa cadangan / saranan utk kaum Wanita di luar especially Housewife , Single ladies , Single Moms & yg nak cari duit lebih?

Jom mulakan langkah pertama, amat faham kebimbangan pelaburan wang dalam bisnes. Tapi percayalah, bisnes TWB adalah bisnes paling mudah jana income. Dan boleh bantu jana income sehingga  penuhi impian di masa depan.
1⃣1⃣ Apa pandangan Mak Jannah sendiri setelah nampak hasil usaha Jannah ni? Mak ayah memang support. Since jannah mula mengadakan bisnes ni semasa kerja.. alhamdulillah, sehingga sekarang memang sentiasa mohon restu dia utk perjalanan bisnes. Mak tahu segala impian saya dan kenapa saya resign . Dia juga sentiasa bagitahu dia yakin rezeki saya dalam Shaklee. 



Thank you in advance! Semoga dipermudahkan semua urusan, dikurniakan rezeki yg melimpah ruah, lapang & luas serta semoga lebih berjaya dgn TWB! 😚😘


~~~~~
Jika anda ingin belajar jana pendapatan harian melalui Mobile Spa seperti beliau, boleh hubungi Certified TWB Trainer iaitu Puan Mila 014-5082724 (Click to Whatsapp)untuk maklumat lanjut. 


Sila Share Jika Anda Rasa Sharing Ini bermanfaat.

Anda nak tahu lebih lanjut tentang Projek Mobile SPA TWB? 
Sila click link di bawah:-




Jom hubungi Mila segera untuk menjadi sebahagian daripada TWB BEAUTICIAN dalam team Miracle !

Hubungi : 



Instagram : Noor Kamilah Ibrahim

No comments:

Post a Comment