Friday, March 22, 2019

Surirumah Anak 3 Perolehi RM4000 Sebulan Hasil Mobile Spa

Kisah Inspirasi


Kisah-kisah kejayaan ahli TWB ini mila kongsikan hasil temubual dengan setiap Alumni TWB, dari team SOUL ( Sparkle Outstanding Leaders ) yang telah berjaya menjana pendapatan lumayan untuk tujuan inspirasi bersama :)

~~~~~





Seorang bekas executive accountant di sebuah NGO selama 2 tahun, berasal dari Melaka dan sekarang menetap di Nilai, berusia 31 tahun kini bergelar sebagai suri rumahtangga sepenuh masa since melahirkan anak pertama.

Sangat sayang dengan kerjayanya, tetapi terpaksa korbankan cita-citanya asbab baby sulungnya memerlukan pemerhatian dan penjagaan rapi akibat eczema. Tidak membuang masa izati cuba mencari pekerjaan yang flexible supaya boleh bekerja sambil jaga anak.

Allah takdirkan Izati dengan projek spa TWB selepas bersalin anak ke-2, Apa yang membuat hati Izati tertarik adalah career development dalam TWB bukan sekadar menjadi beautician semata-mata, tapi its more than that, yang best Izati cuma memerlukan masa 1-3 jam sahaja untuk bekerja. Masa yang lain boleh focus pada anak-anak dan family.

lifestyle TWB seperti career woman sangat walaupon cuma menjalankan bisnes spa sahaja.

Izati tekad menyertai TWB (pakej RM399 masa dulu-dulu) walaupon tiada duit langsung akibat menganggur selama setahun dengan  cara meminjam duit daripada adik beradik dan suaminya. berkat kegigihan Izati berjaya mendapat pulangan modal dalam masa seminggu.

Lepas training Izati terus apply ilmu dan promote pada orang yang terdekat. kemudian Izati upgrade lagi pakej TWB, tiada istilah rilex bagi dia, selagi ada ruang selagi itu dia akan jana income dia. Income Izati sebulan mencecah hingga RM4K hasil daripada 6 penjuru income TWB. wow kan!




Izati seorang yang sangat sibuk dengan rutin harian sebagai seorang suri rumah, isteri, ibu kepada 3 orang cahaya mata. waktu malam dengan kerja dakwah dan usrah, usrah online, keluarga, kerja sekolah anak lagi tapi Izati tetap cuba curi masa untuk follow up bisnes, leader-leader dia, buat target setiap hari, cari customer Shaklee, cari prospek twb dan macam-macam lagi! 

Tiada alasan baginya bila dia cuma nampak kemanisan disebalik kesusahan dan kepayahan yang di hadapi pada waktu sekarang.


sangat terinspirasi!

~~~~~
Jika anda ingin belajar jana pendapatan harian melalui Mobile Spa seperti beliau, boleh hubungi Certified TWB Trainer iaitu Puan Mila 014-5082724 (Click to Whatsapp)untuk maklumat lanjut. 


Sila Share Jika Anda Rasa Sharing Ini bermanfaat.

Anda nak tahu lebih lanjut tentang Projek Mobile SPA TWB? 
Sila click link di bawah:-




Jom hubungi Mila segera untuk menjadi sebahagian daripada TWB BEAUTICIAN dalam team Miracle !

Hubungi : 



Instagram : Noor Kamilah Ibrahim

No comments:

Post a Comment