Friday, September 20, 2019

Sijil Halal Shaklee 2019





SIJIL HALAL Shaklee 2019 ini telah dikeluarkan pada 10 January 2019 oleh Islamic Services of America (ISA). Islamic Services of America (ISA) tersenarai sebagai salah satu badan Islam yang diiktiraf oleh JAKIM tau.

Setiap tahun sijil perlu diperbaharui. Sijil ni sah digunakan sepanjang tahun 2019. Untuk tahun 2020 tahun depan, diorang akan renew balik sijil ni.

Untuk pengetahuan semua, setiap badan yang mengeluarkan sijil halal mempunyai prosedur yang ketat sebelum mereka mengeluarkan sijil halal kepada sesuatu produk.

Memiliki sijil halal ini menunjukkan komitmen Shaklee bagi menjamin produknya bersih dan halal seiring dengan keperluan penduduk Malaysia yang majoritinya beragama Islam.

Pengeluar sijil halal akan sentiasa memantau dan mereka boleh menarik balik sijil ini pada bila-bila masa sekiranya Shaklee tidak mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan.

Kalau nak samakan Shaklee dengan produk lain, memang tak sama. Anda boleh cek sendiri kekuatan Shaklee berbanding jenama lain. Shaklee is the best.




PAUTAN BERKENAAN DETOX (Detox Shaklee) !  (Sila klik dibawah ):













No comments:

Post a Comment