Friday, March 15, 2019

Mobile Spa Bantu Wanita Jana Pendapatan



Assalamualaikum w.b t. 

Dunia sekarang ni, macam tak lengkap seseorang itu tak buat side income. At least satu bisnes. Yang buat 3-4 bisnes dalam satu masa pun ada. Ya, tak pelik pun. Kerana, ramai dah sedar betapa tak cukupnya jika berharap untuk dapatkan pendapatan melalui satu sumber sahaja. Bagi surirumah yang langsung tiada pendapatan kerana tidak bekerja bagaimana pula?

Disebabkan itulah, ramai juga memilih untuk memulakan satu bisnes.

Terpanggil rasanya di entry kali ini untuk mila ceritakan beberapa kisah wanita ini. Perkongsian yang pasti membuka mata ramai orang, betapa perlu nya memilih bisnes yang betul, sesuai dengan keadaan individu sendiri. (Sila klik link yang mila sediakan untuk bacaan lanjut )








Daripada kumpulan beberapa kisah kejayaan ni, mila dapat beberapa pengajaran dan betul-betul membuka mata. Betapa, serang wanita. Lagi-lagi seorang yang bergelar ibu. Perlu memikirkan sesuatu sebagai "back up" kewangan sendiri. Walaupun apa sahaja status kita sekarang, kita takkan mampu menjangkakan apa yang bakal berlaku pada masa akan datang. Bak kata pepatah, Sediakan Payung Sebelum Hujan. 

InsyaAllah, banyak lagi kisah yang nak mila kongsikan. Teruskan membaca entry-entry mila pada pada masa akan datang. 

Thanks for reading ^_^

~~~~~


Jika anda ingin belajar jana pendapatan harian melalui Mobile Spa seperti kisah-kisah yang mila bawakan ini, boleh hubungi Certified TWB Trainer iaitu Puan Mila 014-5082724 (Click to Whatsapp)untuk maklumat lanjut. 


Sila Share Jika Anda Rasa Sharing Ini bermanfaat.

Anda nak tahu lebih lanjut tentang Projek Mobile SPA TWB? 
Sila click link di bawah:-




Jom hubungi Mila segera untuk menjadi sebahagian daripada TWB BEAUTICIAN dalam team Miracle !

Hubungi : 


Instagram : Noor Kamilah Ibrahim

No comments:

Post a Comment