Wednesday, August 13, 2014

Better Me, Better You, Better World


Assalamualaikum w.b.t

Bismillah. Tajuk dah sama dgn tulisan kat kotak Shaklee tu..Heee. So rasanya org tengok pon dah faham kan. 1st thing after get married Mila selalu doakan yang baik2 sahaja. Same goes to others yg sebelum mendirikan rumah tangga lagi telah membuat pelbagai perancangan.

Kenapa kita merancang? Sebab kita nak semua yg berlaku dalam hidup kita will end up with good result...

Kenapa nak good result? Sebab itu yang kita nak cari & mungkin akan membahagiakan kita kelak ( bahagia dunia & akhirat )

Mungkin sukar nk faham bila buat ayat berbelit2 macam ni..hihi..cuma Mila nak kongsi sikit saje sebenarnya...Semua orang nak kan yang terbaik..Sama dengan Mila..selepas berkahwin, Mila cuba cari sesuatu yang baik untuk Mila & suami. Yes seperti yang dh terpampang dalam gambar..Mila mulakan sesuatu yang insyaAllah Mila percaya terbaik buat masa ini iaitu SHAKLEE :)

Setelah ramai yg mengatakan vitamin2 Shaklee 'Bagus', 'Menjadi', 'Berkesan' Mila mmg dh dari awal2 dpt pandangan yg positif ttg produk2 shaklee. So utk 1st step...(lepas dpt suggestion dari pengedar shaklee yg Mila hubungi) Mila & suami amik keputusan untuk beli ..

1. GET CLEAN Water Pitcher (Penapis air)
2. Alfalfa (untuk cuba atasi masalah keputihan)
3. Herblax (untuk Mila atasi masalah sembelit)
4. Carotomax (Usaha Mila nak atasi masalah rabun)
5. ESP + 6. Vitalea + 7. Zinc -Complex ( Mila & suami cuba nak atasi rambut gugur)

Semua ni kami beli & secara automatik dapat keahlian percuma dalam shaklee. dah jimat RM80 untuk pendaftaran. Best kan? :)

Ya Allah..semoga usaha ini dapat membantu Mila & Suami dapat la atasi2 masalah yg di hadapi. Aminn :)

Get Clean Water Pitcher


Vitamin2 yang Mila beli 

Ok. Sampai jumpa di lain entri :)



No comments:

Post a Comment