Sunday, October 9, 2016

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee


Gelombang Tsunami Shaklee hampir tiba ! ! !

Arghh..cerita kat suami yang shaklee sedang tunjukkan peningkatan yg amat sangat skrg smpai nak nangis. semua pakat duk berkembang. Organisasi berkembang, sales meningkat mencanak2, maste-master baru dah semakin ramai dilahirkan, stok shaklee di HQ banyak yg habis !

Personally mila yang boleh kata banyak kali juga pergi Hq beli barang. Kalau dulu sampai je hq , ambil nombor terus dipanggil (takde orang beratur). Sekarang pergi office hour pon mak aihhh jenuh nunggu. Last pergi sebelum closing baru ni, mila order barang semua. Then akak kaunter cakap ada satu barang habis stok. Mila cakap ok jap nak tanya customer camne dgn satu barang yg tak cukup tu. Then, dia terpaksa panggil org lain dulu sebelum mila confirm order. Customer mila cakap nak jugak biar lah lambat lagi ada stok pon ! Ok baiklah. Saya akan uruskan.

Mila terpaksa ambil nombor baru untuk beli lagi barang yang lain-lain sebab baru dapat call order barang lagi. Tahu tak, hampir sejam nunggu orang yang dipanggil lepas mila tadi. Banyak giler dia order ! Dan masih ramai menunggu..huhu. Dlm group bisnes, master-master dan leader pakat cerita mungkin fenomena shaklee akan muncul kembali seperti satu masa dahulu. Siapa yg setia dan nk join shaklee skrg insyaAllah akan merasa bonus besar dan perkembangan bisnes yg drastik !


Jaminan pendapatan bagi yang serius berbisnes Shaklee 


Apa Kebaikan Jadi Ahli Shaklee Sekarang?

KEBAIKAN MENJADI AHLI SHAKLEE 

1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli

2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.

3) BERPELUANG membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR

4) ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.

5) Berpeluang merasakan KEBEBASAN MASA & KEBEBASAN KEWANGAN dengan berbisnes hanya dari rumah atau dimana sahaja.

6) Shaklee juga menawarkan 3C :
Cash
Car Bonus
Conference (Trip melancong 5 bintang dengan 100% tajaan )



CARA MENDAFTAR

1) Buat pembayaran RM80 untuk membership kit + postage ATAU

2) Buat pembelian produk Shaklee dalam RM700 @ 200 point UV dalam sebulan, anda akan mendapat keahlian PERCUMA (bernilai RM80) + 5% BONUS (bernilai lebih kurang RM30+). Penjimatan sehingga RM100+.



APA YANG PERLU SAYA BUAT UNTUK MENDAFTAR ?

Anda boleh daftar dengan 2 cara berikut:

Jika anda ingin daftar sendiri. Anda boleh pergi ke mana-mana cawangan Shaklee berdekatan. Anda perlu seorang penaja untuk daftar keahlian Shaklee. Anda boleh gunakan ID saya iaitu 1164704 (Noor Kamilah Binti Ibrahim). Minta borang di kaunter dan isikan butirannya.

Cara lebih mudah adalah saya akan uruskan pendaftaran anda dari A sampai Z. Semua penerangan akan saya berikan nanti. 



APA KEBAIKAN MENGAJAK ORANG LAIN MENDAFTAR DI BAWAH KITA ?

Walaupun  hanya nak makan sendiri, dan tidak berminat dengan business anda juga boleh mempunyai downline.

Dengan mempunyai anak-anak (downline), sebarang pembelian mereka yang seterusnya, akan menggunakan Shaklee ID mereka, dan pembelian ini akan termasuk dalam Group UV kita.

Group UV (Personal UV + Downlines UV) akan menentukan bonus % yang akan kita dapat setiap bulan iaitu:-

150 UV - 5%
300 UV - 8%
600 UV - 11%
1200 UV - 14%
2000 UV - 17%
3000 UV - 21%

Lagi banyak pembelian tak kira secara personal atau secara berkumpulan, lagi besar bonus yang akan diterima.


Menarik Bukan !!!?


KENAPA PERLU MEMILIH PENAJA YANG BETUL?

Memilih penaja ketika mendaftar TERAMATLAH penting. Seperti kita memilih tempat kerja terbaik atau kedai terbaik yang yakin individu/group itu akan membantu kita sejak dari mula mendaftar hinggalah sudah menjadi ahli yang sah.

Jika anda mendaftar dengan mila, sudah pasti mila akan berikan konsultasi terbaik. Jika anda ingin merebut peluaang bisnes pula, mila akan cuba menjadi mentor yang terbaik yang akan sentiasa ada untuk membantu. Walaupun menjadi surirumah sepenuh masa, sekarang mila sudah mampu miliki pendapatan 4 angka. Alhamdulillah hasil kesungguhan para mentor mengajar dan membimbing, mila kini sudah tubuhkan satu empayar baru di bawah kedalian mila sendiri. Empayar miracle ini terbuka kepada sesiapa sahaja yang telah selesai mendaftar di bawah mila. 


MIRACLE



Secret group yang hanya boleh di akses oleh ahli Miracle sahaja. Penuh dengan info untuk kegunaan semua ahli samada untuk rujukan sendiri atau untuk tujuan promosi.




Group Whatsapp Miracle untuk yang serius berbisnes. Disini ahli-ahli akan berkongsi semangat untuk terus maju dalam bisnes.




Group Whatsapp Info Shaklee-Miracle untuk ahli-ahli shaklee yang mendaftar dengan saya, bukan untuk berbisnes tapi akan dibantu mengenai cara pengambilan vitamin atau apa sahaja info mengenai shaklee yang perlu ahli ketahui. Juga bertujuan menjaga kebajikan setiap ahli yang telah mendaftar. 



Mila sedia membantu sesiapa sahaja yang berminat untuk belajar dan menjalankan bisnes shaklee. Bagi yang mengalami masalah kewangan, bagi yang ingin menambah pendapatan yang sedia ada, bagi yang mahu keluar dari kepayahan hidup atau sesiapa sahaja. Yang penting niat berbisnes kerana Allah taala. Penerangan dan bantuan akan diberikan dari masa ke masa kepada setiap ahli dan insyaAllah akan pastikan setiap anak didik akan berjaya bersama-sama mila :)


Bermacam-macam program yang boleh disertai apabila anda menjadi ahli Shaklee. Jika bersama team Miracle tentulah lagi banyak peluang aktiviti yang boleh anda sertai :)


Shaklee sangat mementingkan ilmu. Pengedar baru yang inginkan penjelasan lanjut boleh hadir ke Latihan Pengedar Baru. Kita akan diajar satu persatu bagaimana cara berbisnes dan penerangan keseluruhan apa itu Shaklee serta produk-produknya  

LAT Magic Session bersama LAT Family 


National Conference 2016

Health & Wellness Talk

Sharing santai bersama Master Zahirah



Mila dapat hadiah dari shaklee kerana peningkatan UV bulanan :)



Hadiah dari mentor kerana Peningkatan Pencapaian :)





Noor Kamilah Ibrahim (Mila)
Founder of Miracle Group
Supervisor At Shaklee Malaysia
Contact no : 014-5082724

No comments:

Post a Comment