Wednesday, January 25, 2017

KAJIAN LANDMARK STUDY BUKTI VIVIX BERKESAN UNTUK MELAWAN KANSER !

"Salam sis, sy nak tanya pasal VIVIX?
Sy ada terbaca yg Vivix ni boleh menyembuhkan kanser betul ke?
Memang sy ada tengok testimoni yg ramai sembuh dari kanser selepas ambik vivix ni.
Tapi ada tak bukti sahih lain selain dari testimoni macam ujian klinikal yg boleh sy tgk?"
=================================================================================
Kaget sekejap akak bila baca msg dari customer akak ni.
Nampaknya customer akak ni jenis orang yang logic thinking.. yang tak mudah percaya pada iklan dan testimoni semata-mata. Nak bukti yang ada hitam putih atas kertas menunjukkan produk itu betul-betul berkesan dan selamat!

Alhamdulillah, rupanya CEO Shaklee Roger Barnett pun jenis orang yang tak mudah percaya pada hearsay jer..dia pun nak bukti yg produk Shaklee ni betul-betul berkesan dan selamat sehingga sanggup melabur berjuta-juta USD utk kajian saintifik.

Bukan setakat tu, beliau turut propose National Health and Nutrition Examination Survey (NHANES) yg diketuai oleh Dr. Gladys Block iaitu antara orang yang hebat dalam bidang Epidemiologi & Public Health Nutrition untuk membuat kajian ke atas suplement Shaklee..sebagai landmark study.

Tak cukup dengan tu, beliau juga mintak 3rd party scientist untuk buat review semula hasil kajian dijalankan oleh NHANES. Supaya hasil kajian lebih tepat dan tidak berlaku kesilapan dalam kajian.

Jadi nanti tiada lagi pertikaian kot-kot la nanti keluar pulak statement dari anasir-anasir yang hasil kajian dikeluarkan oleh saintis Shaklee ni bias sebab produk sendiri kan.

Dan tindakan yang paling berani diambil oleh Roger Barnett adalah publishkan hasil kajian kepada umum tak kira sama ada hasil kajian menunjukkan baik atau buruk.

Semua orang... maksudnya akak, customer akak dan korang jugak boleh tengok hasil kajian produk shaklee kat sini landmarkstudy.com

Jd, kalau korang jenis orang yang suka tengok data dan graf baru yakin nak beli sesuatu produk boleh la tengok kat landmarkstudy.com 

Dan kalau korang nak produk yang sememangnya dah lepas piawaian kesihatan dan disahkan selamat dan berkesan SHAKLEE lah brand yang patut korang pilih.
credit : Eja Abu bakar



Landmark Study dijalankan keatas 3 golongan :

1. Tidak mengambil supplement
2. Mengambil satu jenis supplements dari produk lain
3. Mengambil pelbagai jenis supplements shaklee


lihatlah keputusannya, yang mengambil pelbagai jenis supplements shaklee mendapat keputusan paling baik bila diukur dari segi paras kesihatannya. kenapa masih ragu dengan produk shaklee? :)

insyaAllah inilah yang terbaik dan tidak ada kesan sampingan jangka panjang









Nutrition jounal. Sumber : www.landmarkstudy.com



Dr. Gladys Block, 
third party yang menjalankan landmark study keatas produk shaklee termasuk vivix



No comments:

Post a Comment