Thursday, April 26, 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Bisness Spa TWB










Nak beli rumah, nama sudah di " black list " akibat CCRIS

Nak melancong ke luar negara tak boleh

Nak makan mewah berkira-kira

Nak pakaian berjenama, terpaksa pendam

Nak lifestyle macam orang senang jauh sekali

Paling menyedihkan, ibu ayah yang memerlukan belas ihsan si anak untuk perbelanjaan bulanan tapi tidak dapat merasa




Assalamualaikum 

Entry kali ni terasa nak berkongsi tentang bagaimana, dengan menjalankan Bisnes Spa The Walking Beauty (TWB) kita boleh letakkan target untuk BEBAS DARI HUTANG


Bercakap mengenai hutang, sepertinya takkan pernah habis...


1) Setelah menamatkan pelajaran, ramai di antara kita terpaksa menanggung beban hutang pelajaran ( Paling biasa diambil ialah hutang Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) ). Biasanya mengambil masa bertahun-tahun bekerja untuk menyelesaikan hutang belasan atau puluhan ribu ringgit.

2) Rumah yang di diami, sekiranya pembelian secara sewa beli, pasti kita perlu membuat pembayaran secara bulanan. Kecuali kita membeli rumah secara "Cash". Harga rumah yang murah juga sudah sukar diperolehi  pada masa kini dan menelan belanja sehingga ratusan ribu ringgit. Jadi memerlukan bayaran bulanan yang memakan banyak tahun.

3) Kenderaan yang menjadi keperluan untuk memudahkan urusan kesana-kemari. Pasti ada komitmen bulanan sekiranya tidak dibeli secara tunai. Hutang yang perlu diselesaikan setiap bulan untuk membayar harga kereta yang biasanya menelan belanja puluhan ribu ringgit. 

4) Gadjet seperti telefon bimbit, komputer, laptop atau Ipad yang menjadi keperluan dalam berhubung tidak kira masih belajar ataupun sudah bekerja

Dan hutang-hutang ini adalah berbentuk KEPERLUAN. Sekiranya tidak berhutang, mungkin ramai yang tidak mampu meneruskan pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi, tidak mampu membeli rumah (menyewa sepanjang hayat), tidak mampu mempunyai kenderaan (terpaksa menggunakan kenderaan awam setiap masa). Belum masuk dalam kategori KEHENDAK yang ramai tewas untuk menidakkannya seperti :-

- Rumah yang besar untuk tinggal lebih selesa bersama keluarga
- Kenderaan yang selesa dipandu dan memuatkan ramai penumpang
- Makan makanan yang sedap
- Memakai pakaian yang berjenama
- Keinginan untuk melancong bersama keluarga setelah penat bekerja
- Gadjet yang canggih dan mengikut peredaran zaman


Semua ini menjadi BEBAN HUTANG sekiranya kita tidak menyediakan diri kearah kewangan yang lebih mantap, mempunyai simpanan yang mencukupi untuk masa sekarang dan masa hadapan.
.
.
.
.
.
.
.
.




BAGAIMANA BISNES SPA TWB MEMBANTU RAMAI UNTUK BEBAS HUTANG

Oh, sebelum pergi lebih jauh cuba baca dulu apa itu The Walking Beauty (TWB) (Klik disini)

TWB merupakan satu bisnes Home & Mobile Spa yang wujudnya untuk membantu ramai orang dan kini sudah terlalu banyak "Proven Results" yang ahli TWB sudah mampu keluar dari bebanan hutang malah menikmati kebebasan kewangan lebih dari itu.

Tapi bagaimana nak bebas hutang dengan TWB?

Jawapannya, dengan nilai yang TWB tawarkan apabila menyertai projek ini. Sangat berbeza malah jauh berbeza dari bisnes spa yang lain :




6 PENJURU PENDAPATAN


Jaminan dari 5 sumber pendapatan yang bakal diperolehi sekiranya menyertai bisnes home & mobile spa TWB

1) Hasil dari servis spa kepada pelanggan
2) Hasil daripada menjadi menjadi ahli shaklee
3) ***
4) ***
5) ***
6) ***

Untuk penerangan lanjut tentang *** ( Klik disini )

Bayangkan, ke enam-enan penjuru ini kita peroleh SETIAP BULAN. InsyaAllah usaha untuk kearah kebebasan kewangan itu pasti semakin jelas !

Ditambah lagi :

-Strategi dan sistem bisnes yang mantap (bonus bulanan)
- Support group yang happening
- Ilmu-ilmu mahal yang sentiasa dikongsi secara FREE seperti marketing berkesan, pengurusan kewangan, magnet rezeki, kerohanian, hartanah, aset dll











Nah inilah buktinya yang melalui bisnes TWB sangat ramai yang sudah berjaya dan mengatasi masalah hutang yang dihadapi mereka. Ada yang buat secara part time, ada yang buat secara full time dan ada yang buat secara part time kemudian berjaya bertukar secara full time setelah menyertai TWB ( berhenti kerja dan menjadi surirumah sepenuh masa).





  ''DIMANA ADA WANITA, DI SITU ADA PELUANG''




The Walking Beauty ini merupakan Spa Wanita yang bertujuan membantu lebih ramai wanita yang bermasalah Hutang

-Ibu tunggal kematian suami
-Wanita digantung suami tak bertali
-Wanita yang perlu berusaha membesarkan anak-anak sendirian
-Wanita yang masih dalam usaha memperbaiki kewangan peribadi
-Wanita yang tamat pelajaran belum ada halatuju
-Wanita yang masih menganggur walaupun berpuluh kerja sudah di minta
-Surirumah yang nak mengubah kehidupan yang terlalu bergantung kepada suami dan mahu ada pendapatan sendiri

Dan bisnes spa TWB juga Dari Wanita Kepada Wanita :)


1) Ramai wanita yang ingin ber Spa tetapi tiada waktu untuk ke kedai spa ( especially wanita bekerjaya)

2) Sesetengah wanita lebih suka Spa di rumah kerana tiada penjaga/ tidak mahu meninggalkan anak

3) Ramai memilih spa di rumah kerana bimbang harga di kedai spa terlalu tinggi dan luar kemampuan

4) Atas faktor keselamatan dan masa, wanita lebih selesa spa dirumah

5) Home Spa menjadi alternatif kepada wanita yang TIDAK TAHU & TIDAK MAMPU, tetapi masih ingin menjaga kecantikan 

Jadi, TWB membantu wanita Bebas Hutang dengan MENCIPTA PELUANG PERNIAGAAN YANG MUDAH

Membantu wanita yang inginkan pendapatan tambahan dengan memberi bimbingan dan mengajar secara one-to-one  untuk memulakan bisnes Home & Mobile spa, dan membantu golongan wanita yang juga ingin menjaga kecantikan dan kesihatan tetapi ada kekangan masa dan kenderaan. 

Tiada masalah dari segi pengangkutan atau penjagaan anak, kerana bisnes ini boleh bermula hanya dari rumah menggunakan keperluan yang sudah sedia ada. Memang sangat memudahkan :)





SATU DALAM SERIBU


The Walking Beauty merupakan bisnes Home & Mobile spa yang menggunakan produk Shaklee sepanjang menjalankan rawatan kepada pelanggannya. Menjadikannya juga dikenali sebagai Spa Shaklee . Shaklee sudah mendapat nama di Malaysia malah di luar negara dengan keberkesanan produknya sebagai makanan tambahan dan rangkaian produk yang lain. Dengan ribuan kajian dan penyelidikan yang dijalankan oleh shaklee corporation, menjadikan produk shaklee sangat bernilai dan berbeza dari produk supplement yang lain. Spa shaklee "The Walking Beauty "  yang diasaskan oleh Puan Ainul Shahrazad telah menjadikan shaklee sebagai produk pilihan. 


The Walking Beauty ini sangat unik berbanding bisnes mobile spa yang lain kerana produk yang diguna adalah produk makanan (foods). Tetapi, produk ini juga dijadikan masker dan scrub ketika ber-spa :)


Bahan makanan yang ternyata semulajadi, selamat dan melepasi piawaian, di sapu ke kulit, di gunakan untuk urutan wajah dan dijadikan mandian aura, pasti para pelanggan spa akan teruja dan merasakan keunikan yang ada pada The Walking Beauty. Juga mereka juga berasa selamat untuk mendapatkan rawatan spa secara berterusan berbanding mobile spa yang menggunakan produk yang belum tahu selamat dan memberi kesan sampingan yang buruk. 


Spa naturalProduk supplement dijadikan bahan SPA. Menarik bukan?


Baca : 10 Produk Terbaik Shaklee Ada Dalam Spa The Walking Beauty



Gelombang The Walking beauty sudah menjadi FENOMENA! Setiap negeri di Malaysia sudah terdapat wakil beautician TWB Dan juga sudah ada agen spa TWB di luar negara seperti Melbourne, Australia, Mesir dan Dubai. Ini cukup membuktikan TWB bukan projek Mobile Spa yang biasa-biasa ! Anda bertuah jika memilih untuk menjadi sebahagian dari ahli TWB :)




Jom tengok Video TWB Bride-To-Be Di Melbourne, Australia




Spa Pengantin di Melbourne Australia



 Skincare Youth Intensive Set Shaklee digunakan dalam bisnes spa TWB. Youth telah menjalani 8 tahun penyelidikan sebelum ianya mula dipasarkan pada March 2018. #YouthViral sedang hangat diperkatakan sekarang ! Bertuah siapa dapat ber-spa degan produk youth yang ternyata berkesan ini :)


 Produk Shaklee yang digunakan ketika sesi Training Spa


Salah seorang beautician TWB bersedia untuk servis spa di rumah client. Antara kelengkapan utamanya adalah produk shaklee :)

 Pakej Spa dengan keahlian shaklee dan lengkap dengan beauty & health produk dari shaklee serta peralatan spa




Dengan menyertai The Walking Beauty, peluang untuk menjana pendapatan sangat banyak ! Disamping kita memberi nilai kepada orang lain dari sudut semangat untuk terus berjuang juga memberi kesedaran tentang kesihatan & kecantikan.

Peluang Keemasan Sudah Di Depan Mata. Hanya tinggal untuk kita gapai dan kembali bersinar. Walau sebesar mana hutang yang terpaksa ditanggung, percayalah, pasti ada jalan keluar.







Certified Spa Trainer & Agent
The Walking Beauty
Owner Of Merah Jambu Beauty Spa
Shaklee Independent Distributor
H/p : 014-5082724

No comments:

Post a Comment