Thursday, May 10, 2018

Spa Shaklee Bersama TWB

SATU DALAM SERIBU


The Walking Beauty merupakan bisnes Home & Mobile spa yang menggunakan produk Shaklee sepanjang menjalankan rawatan kepada pelanggannya. Menjadikannya juga dikenali sebagai Spa Shaklee . Shaklee sudah mendapat nama di Malaysia malah di luar negara dengan keberkesanan produknya sebagai makanan tambahan dan rangkaian produk yang lain. Dengan ribuan kajian dan penyelidikan yang dijalankan oleh shaklee corporation, menjadikan produk shaklee sangat bernilai dan berbeza dari produk supplement yang lain. Spa shaklee "The Walking Beauty "  yang diasaskan oleh Puan Ainul Shahrazad telah menjadikan shaklee sebagai produk pilihan. 


The Walking Beauty ini sangat unik berbanding bisnes mobile spa yang lain kerana produk yang diguna adalah produk makanan (foods). Tetapi, produk ini juga dijadikan masker dan scrub ketika ber-spa :)


Bahan makanan yang ternyata semulajadi, selamat dan melepasi piawaian, di sapu ke kulit, di gunakan untuk urutan wajah dan dijadikan mandian aura, pasti para pelanggan spa akan teruja dan merasakan keunikan yang ada pada The Walking Beauty. Juga mereka juga berasa selamat untuk mendapatkan rawatan spa secara berterusan berbanding mobile spa yang menggunakan produk yang belum tahu selamat dan memberi kesan sampingan yang buruk. 


Produk supplement dijadikan bahan SPA. Menarik bukan?


Baca : 10 Produk Terbaik Shaklee Ada Dalam Spa The Walking Beauty


Gelombang The Walking beauty sudah menjadi FENOMENA! Setiap negeri di Malaysia sudah terdapat wakil beautician TWB Dan juga sudah ada agen spa TWB di luar negara seperti Melbourne, AustraliaMesir dan Dubai. Ini cukup membuktikan TWB bukan projek Mobile Spa yang biasa-biasa ! Anda bertuah jika memilih untuk menjadi sebahagian dari ahli TWB :)


Jom tengok Video TWB Bride-To-Be Di Melbourne, Australia




Spa TWB di Melbourne Australia menggunakan skincare Shaklee


 Skincare Youth Intensive Set Shaklee digunakan dalam bisnes spa TWB. Youth telah menjalani 8 tahun penyelidikan sebelum ianya mula dipasarkan pada March 2018. #YouthViral sedang hangat diperkatakan sekarang ! Bertuah siapa dapat ber-spa degan produk youth yang ternyata berkesan ini :)

 Produk Shaklee yang digunakan ketika sesi Training Spa

Salah seorang beautician TWB bersedia untuk servis spa di rumah client. Antara kelengkapan utamanya adalah produk shaklee :)

 Pakej Spa dengan keahlian shaklee dan lengkap dengan beauty & health produk dari shaklee serta peralatan spa




Dengan menyertai The Walking Beauty, peluang untuk menjana pendapatan sangat banyak ! Disamping kita memberi nilai kepada orang lain dari sudut semangat untuk terus berjuang juga memberi kesedaran tentang kesihatan & kecantikan.



Certified Spa Trainer & Agent
The Walking Beauty
Owner Of Merah Jambu Beauty Spa
Shaklee Independent Distributor
H/p : 014-5082724

No comments:

Post a Comment