Monday, April 22, 2019

CUMA 1 jam 20 minit BOLEH DAPAT RM120. KALAU SEHARI ??? Mobile Spa TWB Lubuk Buat Duit

Hai Assalamualaikum :)

Nak update job spa yang mila attend jumaat lepas, 19 April 2019


Mila ke Keramat, Kuala Lumpur untuk hadiri 2 orang customer spa. Sampai je disana baru mila tahu rupanya seorang adalah ibu berpantang bersalin, dan seorang lagi penjaga pantang nya.

Awalnya dah rasa happy sangat kerana dapat bantu seorang wanita yang tak dapat keluar rumah, tetapi masih mahu membuat rawatan kulit wajahnya. Yelah, penting bagi sesetengah wanita yang berkerjaya untuk sentiasa tampil cantik dan kemas. Dan rawatan spa bukanlah sekadar untuk cantik, tapi banyak lagi manfaatnya. Antaranya :

1. Mengurangkan stress - urutan seri wajah
2. Melegakan otot & lenguh badan - Body scrub & urut lulur
3. Kulit yang sihat dan berseri - Natural Scrub dan masker, Mandian Aura Susu
4. Detoksifikasi - sauna
5. Elakkan masalah kulit - Hand & Foot Spa
6. Membakar kalori - sauna

Dan banyak lagi lah


Oh ya, customer mila ini seorang yang berkerja di salah sebuah company swasta.

Jam 3.20 petang, mila mulakan rawatan facial kepada penjaga pantangnya dahulu kerana dia masih sibuk dengan baby nak menyusu dan tidur. Kemudian barulah disambung rawatan kepada customer seorang lagi.


Ramai yang suka dengan kewujudan Servis Mobile Spa ini kerana, mereka tidak perlu keluar rumah untuk ke kedai spa. Lihatlah, mereka masih boleh menerima rawatan di kala anak-anak boleh bermain dengan tenang. Kita sebagai ibu pun tak kalut bila anak-anak ada je depan mata. Sambil pakai baju tidur pun boleh ber spa hehe

Cuba bayangkan, apabila ke kedai spa. Anak-anak perlu dihantar kepada penjaga. Perlu diupah juga penjaga itu walaupun sekejap kan? Kereta, perlu diisi petrol. Tol. Parking fee. Banyak sangat kos akan dikeluarkan. Masa dan tenaga lagi. Aduhh.

Akhirnya, semakin ramai memilih untuk menerima servis mobile spa seperti mila jalankan sekarang :)

Jam 3.20 petang - 4.40 petang. Selesai satu sesi rawatan facial kepada 2 orang customer mila alhamdulillah.


Actually mila letakkan cas RM118 sahaja. Sesuai dengan modal dan semua kos & tenaga yg terlibat. Apa la sangat kan, dengan teknik mudah dan yang banyak bergerak cuma jari jemari ini sahaja hihi. Tetapi customer bayar RM120 dan siap hidangkan minum petang untuk mila. Alhamdulillah. Rezeki sangat :)

Selesai sahaja rawatan facial, belum sempat sampai rumah. Customer mila tadi dah whatsapp menyatakan perasaannya :)

Lihatlah sendiri feedback customer. Alhamdulillah. Teknik TWB ajar biasanya memang buat customer mila berpuas hati. Produknya juga customer sangat happy bila tahu produk shaklee yang nyata berkualiti.



Bagi mila sangat berbangga apabila menyertai TWB :

1. Ye, income yg sangat mudah diperoleh. 1 jam boleh dapat 3 angka. Jika bekerja makan gaji, belum tentu bos akan bayar RM100 untuk 1 jam kan? Lihat buruh atau pekerja berat, jarang majikan bayar RM100/jam. Biasanya puluh puluh je.

Tapi, dengan Spa TWB, kita kita tentukan berapa income kita nak dalam sehari :)

2. Boleh bantu ramai wanita yang ada kekangan masa, keadaan dan wang untuk ber spa.  Biasanya spa di kedai-kedai mahal juga kan. Yelah nak cover cost sewa kedai dan lain-lain. Sedangkan spa yg kami beautician TWB sediakan boleh setaraf dengan hotel :)

3. Twb buka peluang untuk ramai wanita khususnya untuk menjana pendapatan melalui 1 bisnes yg mudah dan fleksible. Tidak terikat masa. Dan ada beautician bawa bersama anak-anak ke rumah customer. Mudah kan?

Best sangat bisnes spa ni. 

Worth to join !





Nak sertai KURSUS SPA TWB?



Bolehhh

Jika anda ingin belajar jana pendapatan harian melalui Mobile Spa seperti Puan Nadiah, boleh hubungi Certified TWB Trainer iaitu Puan Mila 014-5082724 (Click to Whatsapp)untuk maklumat lanjut. 


Sila Share Jika Anda Rasa Sharing Ini bermanfaat.

Anda nak tahu lebih lanjut tentang Projek Mobile SPA TWB? 
Sila click link di bawah:-




Jom hubungi Mila segera untuk menjadi sebahagian daripada TWB BEAUTICIAN dalam team Miracle !

Hubungi : 



Instagram : Noor Kamilah Ibrahim

No comments:

Post a Comment