Wednesday, January 16, 2019

Deko Deko Merah Jambu Beauty Spa | Misi Tercapai !

Yeay ! 15 Sept 2018 mila tulis kat fb nak transform bilik spa ni GUNA DUIT SPA jugak. Alhamdulillah 15 Januari 2019 berjaya ! 😍 (Cek post mila share tadi kat sini BERANI BERIMPIAN )

Bacaan lanjut  : TWB The Glamourous Mobile Spa



Cadar + langsir pink settled✔️
Kipas pink settled✔️
Youth station di almari pink settled ✔️
Sauna pink settled✔️

Alhamdulillah...

Kan dah beritahu, Spa TWB ada 6 penjuru income. So, just beranikan diri je berimpian even benda tu kita tak sure lagi boleh dapat ke tak.

Sejak mila join bisnes spa #TWB ni. Kami belajar satu benda. Iaitu...

Mulakan sekarang ! Jangan tangguh-tangguh. Jangan tunggu semua sempurna baru nak mula.


Pada permulaan bisnes spa, mila melum ada sauna dan kelengkapan yang penuh. Tapi TWB ajar untuk terus bermula dan pandai manage duit dengan betul. Dan mila mila berjaya ubah bilik spa mila sedikit demi sedikit


Belajar ilmu spa dengan TWB. Dapatkan pakej belajar spa lengkap dari TWB. Belajar dan dapat semua barang. Mulakan bisnes Home & Mobile dengan apa yang ada di rumah dulu. Kemudian, you buat spa dan kumpul duit banyak2 untuk upgrade dan tambah mana2 yang perlu sesuka hati sendiri😊

Aii memang sukakan cabaran. Okay skarang mesti target untuk MORE supaya mila tahu berapa jumlah wang perlu di dapatkan. Berapa orang perlu di spa kan. Dan kejar semua penjuru income TWB. Dan set masa bila mila boleh dapat.

Yeah ! 💪💪💪

Jom layan video ni 🌸🌸🌸




Thanks for reading xoxo :)

No comments:

Post a Comment