Friday, February 3, 2017

Ada Apa Dengan Ostematrix, Pil Kalsium Shaklee

 Ostematrix, Pil Kalsium Shaklee Yang Awesome !




➤ Dr segi HARGA, murah sangat. Puluh2 ringgit je, bdk sekolah menengah pon mampu beli. Hihi

➤ Dari segi KHASIAT pulak. Ia adalah tablet kalsium. Kalsium sangat penting untuk elak awak bongkok masa tua. Tak nak kan? Kalsium juga penting untuk kita atasi rasa lenguh-lenguh tengkuk. Bahu etc. Sebab kalsium bantu proses pengecutan otot. Dan kalsium bantu beri tidur yang lena, redakan migrain. Period pain. Kejang-kajang kaki. Masalah sembelit. Haih byk sgt2!

➤ Dari segi KUALITI. Kajian menunjukkan tablet kalsium adalah tablet yang paling keras. Kalau keras macamana nak pecah, larut dan diserap badan? Jadi pemilihan tablet kalsium mesti la yang kualitinya, mampu pecah dalam masa kurang dari 30 min. Dah try buat dah, 16 min ostematrix shaklee dah larut 😌shaklee kot.. Power formula dia

➤ Dari segi MUDAH. Kita ni nak minum susu malas. Nak bancuh malas. Nak beli sekotak siap, sekali bukak kena habiskan cepat sebab cepat basi. Beli kotak kecik-kecik cost pulak lagi banyak. So macamana eh. OSTEMATRIX la beb! Tahu tak bermula usia 19 hingga 50 tahun. Kita perlukan sekurang-kurangnya 1000mg kalsium sehari. Jadi tengok balik apa je sumber kalsium yang kita amik setiap hari, cukup ke?

Tepuk dada tanya diri sendiri.

Saya penjual ostematrix. Contact saya kalau nak jugak ok 😉

Mila
014-5082724

No comments:

Post a Comment